Dag 75 Vrijdag 4 April 2008 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Lesley Ann Veldhuisen - WaarBenJij.nu Dag 75 Vrijdag 4 April 2008 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Lesley Ann Veldhuisen - WaarBenJij.nu

Dag 75 Vrijdag 4 April 2008

Door: Lesley Ann

Blijf op de hoogte en volg Lesley Ann

05 April 2008 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag zouden we naar het Science Centre gaan. Chiel had opgezocht hoe we er moesten komen met de bus. Er eenmaal aangekomen bleek het de verkeerde Science Centre te zijn. Dus gaan we nu morgen naar het Science Centre waar we eerst heen wilden. Degene van vandaag was eigenlijk meer voor kinderen en er waren zoveel proefjes die je kon doen. Marieke en ik hadden alleen niet zoveel zin om al die proefjes te doen. Wij waren dan ook al snel klaar met alles. Chiel daarentegen vond het wel leuk dus hebben we daar op gewacht.
Nadat we daar klaar waren zijn we naar de Golden Gate Bridge gelopen. Nog een aardig stukje langs het water. En het waaide heel erg hard, dus lekker allemaal zand dat alle kanten op waaide.
Onderaan de brug stonde heel veel mensen. Vanuit de verte dachten we dat dat blijkbaar een goede plek was om foto's te maken. Later bleek dat er mensen daar aan het trouwen waren :s
Via een pad dat steil omhoog ging kwamen we boven bij de brug uit. We zijn een stukje de brug opgelopen. Niet het hele eind, is wel erg lang.
Toen we daar klaar waren zijn we met de bus terug naar downtown gegaan. Chiel en Mark zijn er eerder uitgestapt. Die wilden nog naar een electronica zaak toe. Marieke en ik zijn in downtown wat gaan winkelen. We hebben allebei wat ondergoed gekocht bij HET lingeriemerk Victoria Secret. Mensen in die winkel zijn echt irritant. Iedere keer als je ook maar ergens naar kijkt, komt er iemand naar je toe om te vragen of ze je maat moeten opmeten en of je alles wel kan vinden. Heel irritant als je gewoon een beetje aan het rondkijken bent.
Na deze winkel zijn we nog naar de Macy's gegaan. Zeg maar de tegenhanger van de Bijenkorf. Alleen dan iets groter en met duurdere merken. Op een van de afdelingen hingen allemaal van die promdresses. We vonden het zo lelijk al die jurken dat we er voor de grap eentje zijn gaan passen. :d
Na Macy's zijn we terug gegaan naar het hostel.
's Avonds hebben we eigenlijk niet veel gedaan. Morgen gaan we dan naar het echte Science Centre.
Vandaag was het trouwens ook weer prachtig weer. Lekker zon.
Het internet in dit hostel is nog steeds verschrikkelijk. Het plaatsen van foto's is haast onmogelijk. Ik doe m'n best, maar anders komt het in New York wel.
Er staan weer wat nieuwe op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=I4GOWBTJ

Pap: Het is juist een goede stad dat er geen sneeuw ligt. En me regenlaarzen zitten lekker veilig opgeborgen in een tas.

Jan de M: Ik heb al heel wat dikke Amerikanen gezien. Zodra ik er morgen een zie zal ik m op de foto zetten.

Shannon: Ik weet niet wat je moet kiezen. Moet je zelf weten. Als je denkt dat je de scheikunde en natuurkunde aankunt moet je N&G kiezen. wat je tot nu toe hebt gehad is alleen basis, straks wordt het veel meer en diepgaander. EN als je denkt dat je goed bent in economie en wiskunde moet je E&M kiezen. En wat moet je met een nieuwe mobiel? Ik heb de afgelopen 4 jaar al dezelfde. Jij hebt er gewoon meer gehad als ik over al die jaren. Dit is pas mijn tweede.



  • 05 April 2008 - 06:34

    Jan De M:

    duidelijk verhaal. chiel had dus zin om op proef te trouwen met een dikke amerikaan. en wat betreft ergerlijk winkelpersoneel: houd je aan de code. if you're going to san francisco; be sure to wear some flowers in your hair. want dan you're gonna meet some gentle people there.

    verder valt 't me op, dat mark meteen nadat trouwen ter sprake kwam uit de bus sprong. mmm, en het leek me nog wel zo romantisch om met honderden bruiloftsgasten onder de hollandse brug te gaan staan.

  • 05 April 2008 - 17:29

    Jos:

    Die promjurken kunnen jullie wel kopen, leuk voor de diploma-uitreiking. Hebben Chiel en mark al een iphone gekocht?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Francisco

Lesley Ann

Op naar Canada voor buitenlandse stage!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 35874

Voorgaande reizen:

24 Januari 2008 - 13 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: