Dag 81 Donderdag 10 April 2008 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Lesley Ann Veldhuisen - WaarBenJij.nu Dag 81 Donderdag 10 April 2008 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Lesley Ann Veldhuisen - WaarBenJij.nu

Dag 81 Donderdag 10 April 2008

Door: Lesley Ann

Blijf op de hoogte en volg Lesley Ann

10 April 2008 | Verenigde Staten, New York

Vandaag hadden we uitgetrokken om wat te winkelen en rond te lopen in het centrum van New York. We hebben dan vanmorgen ook eerst wat langer uitgeslapen dan de overige dagen.
Daarna zijn we eerst naar de schoenenwinkel hier op de hoek geweest. Marieke wilde daar nieuwe All Stars kopen die ze nor nergens anders had gezien. En dit was gewoon de eerste winkel waar ze Marieke der maat hadden.
Daarna zijn we met de metro naar downtown gegaan. Mark wilde naar een electronica winkel om een nieuwe mobiel te kopen. In die straat zal 1 winkel, alleen dan steeds een andere afdeling in een ander gebouw. Hij heeft een Motorola Razer gekocht. Vervolgens zijn we door gelopen naar Century 21, die outletshop. We kwamen eerst bij de schoenenwinkel aan. Daar hebben Marieke en ik een paar slippers gekocht van het merk Havaianas gekocht. Marieke zelfs twee! Vet cheap hier! In Nederland betaal je rond de 25-30 euro voor die slippers. Wij hebben er vandaag 8 dollar voor betaald :d
Mark heeft een paar All Stars gekocht. Daar moest ie 30 dollar voor betalen!! Het was echt een geweldige winkel. En dat was nog alleen de schoenenwinkel versie ervan.
Uiteraard zijn we daarna door gegaan naar de gewone winkel ervan. En die viel me toch tegen!! Wat een lelijke kleding hadden ze zeg op de vrouwenafdeling! Echt verschrikkelijk gewoon. We hadden heel veel mensen zien lopen met meerdere tassen van die winkel, maar ik vraag me af wat ze gekocht hebben. Of iedere koopt gewoon hele lelijke kleding.
Na deze winkel zijn we eerst even ergens wat gaan eten. Daarna met de metro een stuk naar uptown gegaan. Het is echt jammer dat alles zo ver uit elkaar ligt. Ik heb twee paar All Stars gekocht, een lage en een hoge (bruin en groen).
Aan het eind van de middag zijn we nog het warenhuis Macy's ingegaan. De grootste van de wereld. We zijn niet verder gekomen dan de eerste verdieping, want het was veel te druk.
Vervolgens zijn we terug gelopen naar Times Square en hebben weer wat gegeten bij de Japanner. Na het eten zijn we nog naar de Disney Store geweest en de Applestore. De Disney Store had gewoon twee verdiepingen nog! Echt heel erg groot. Maar ja, wel overal hetzelfde natuurlijk. De Apple store is gewoon 24 uur per dag open. Echt belachelijk. Alsof je midden in de nacht besluit een laptop te kopen ofzow.
Vanaf de Apple store zijn we met de metro terug gegaan naar het hostel.
Vandaag was het trouwens heerlijk weer. 21 Graden wel te verstaan. Heerlijk weer, lekkere zon.
Morgen gaan we naar Central Park, het VN gebouw en verder zien we wel.

Pap: De i-phone was compleet uitverkocht. Ze hebben hier een wachtlijst, net als in SF. Op internet stond dat er in London het nog wel gekocht kan worden. Volgens Mark moet je trouwens wachten tot augustus, want dan komt er een nieuwe versie weer uit. Ofzow.

shannon: Dan houd ik het T-shirt zelf wel. Wees blij dat ik wat mee neem. Je hebt zelf gezegd dat je het wilde hebben. Hoe kom je erbij MBRT te gaan doen? Wat is er met stewardess gebeurd? Welk profiel ga je kieze dan voor MBRT?
Geloof me, MBRT is echt niks voor jou.

• 11 April 2008 - 05:44

Jos:

Ga je nog foto's plaatsen of werkt in het centrum van de wereld internet niet. Nog nooit van havainas gehoord overigens.

• 11 April 2008 - 13:55

S:

ik heb toch al een t-shirt =.=''
    stewardess is verleden tijd,,

N&G