Dag 58 Vrijdag 21 Maart 2008 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Lesley Ann Veldhuisen - WaarBenJij.nu Dag 58 Vrijdag 21 Maart 2008 - Reisverslag uit Toronto, Canada van Lesley Ann Veldhuisen - WaarBenJij.nu

Dag 58 Vrijdag 21 Maart 2008

Door: Lesley Ann

Blijf op de hoogte en volg Lesley Ann

22 Maart 2008 | Canada, Toronto

Dit is het dan. De laatste dag in Toronto. Aan de ene kant wil ik wel weg, maar aan de andere kant niet. Dit voelt nu zo vertrouwd aan, gewoon als een thuis. We weten hier alles te vinden en we hebben hier een zeg maar normaal leven. Boodschappen doen, koken, werken, etc. De komende drie weken is echt totaal anders waarschijnlijk. Drie weken uit een koffer leven, van plaats naar plaats en zoveel mogelijk dingen bezichtigen en doen in 1 dag. Hoewel het ook wel weer heel erg leuk zal worden. We gaan naar allemaal grote wereldsteden waar ook best veel te doen is waarschijnlijk. Met name New York lijkt me echt geweldig.
Nu eerst maar is drie dagen in de trein zitten. Gisteren hoorden we dat de trein expres ´s nachts door de Rocky Mountains rijd. Dit omdat de rails schijnbaar vlak bij de afgrond ligt en dat mensen dan bang kunnen worden. Misschien ook maar beter dat we niet zien hoe de rotsbrokken naar beneden vallen als wij passeren met de trein :D Volgens mij wordt het een hele uitdaging om ons niet te gaan vervelen de komende drie dagen.
Ach het is een unieke ervaring waarschijnlijk.
Het schijnt dat er internet is in de trein, maar of dat werkt en hoeveel het kost weten we niet. Dus ga er allemaal maar vanuit dat er zeker tot aan dinsdag niks hier zal komen te staan. Dinsdag komen we al vroeg aan in Vancouver. Het is dan nog drie uur met de bus en de boot naar Vancouver Island om in Victoria te komen. Als we daar aankomen is het eerste wat we gaan doen uiteraard douchen. Hoe internet daar werkt zien we dan wel weer. Volgens de site van het hostel hebben ze het er gewoon.
Vandaag eigenlijk niet veel gedaan. Koffer ingepakt en nog even naar huis gebeld. Ik heb een doos met kleding opgestuurd naar huis, maar me koffer lijkt voller te zitten dan op de heenweg. Terwijl er niks extra's is bijgekomen. Heel vreemd.
Maar goed dit is het dan voor nu. Voorlopig dan. Ik denk tot dinsdag allemaal!!

• 22 Maart 2008 - 07:14

Jan De M:

dag 58 lesley,
    okay het heeft even geduurd, maar daar is 'ie dan: de aap uit de mouw. de wasverzachter van mark en chiel werkt stukken beter dan het spul thuis. misschien wel een leuk idee om voor je moeder een fles mee te nemen.

• 22 Maart 2008 - 18:05

S:

& wann kreig ich mein gifts ?? =)

heb je dancingqueen al verder gekeken ??
    Ut word echt spannend wie de nieuwe dancing queen word !! =P

X

• 22 Maart 2008 - 18:06

S,A,J,S,B (Your FAM):

GOEDE REIS VAN ONS 'ALLEMAAL'

Ben alleen vergeten BUBBEL er bij te zetten =)

X