Dag 73 Woensdag 2 April 2008 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Lesley Ann Veldhuisen - WaarBenJij.nu Dag 73 Woensdag 2 April 2008 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Lesley Ann Veldhuisen - WaarBenJij.nu

Dag 73 Woensdag 2 April 2008

Door: Lesley Ann

Blijf op de hoogte en volg Lesley Ann

02 April 2008 | Canada, Ottawa

Op dit moment zit ik op het vliegveld van Vancouver. Gister was het internet in het hostel uitgevallen, daardoor was ik er niks op de blog.
Gister hebben toch niks gedaan. We zijn 's ochtends in het hostel gebleven en hebben vast de koffers ingepakt enzow. 's Middags zijn Mark, Marieke en ik naar het winkelcentrum om de hoek gegaan. Even wat rondgelopen. In de middag zijn we naar een film in de imax gegaan over het leven in de deep sea. Allemaal 3d. Was wel leuk.
Vanmorgen zijn we naar het vliegveld gegaan met de bus. Slechts 3.75.
Het inchecken gaat echt heel raar hier. Niet zoals op Schiphol dat je naar de balie gaat en je koffer daar laat. Nee het gaat heel anders.
Je moet eerst immigratiekaarten invullen van Amerika. Daarna moet je in de rij staan om je boardginspass te halen en de sticker voor om je koffer.
Daarna moet je verder en meteen door de US Douane. Daar moet je vingerafdrukken laten zetten en wordt er een foto van je gemaakt. Verder vragen ze wat je gaat doen, waar je heen gaat, hoe lang je er blijft of je problemen gaat veroorzaken enzow. Daarna moet je verder en moet je door een hal waar je immigratiekaart wordt aagenomen. Daarna moet je je koffer op een lopende band zetten. Vervolgens door de handbagage controle en dan ben je eindelijk klaar met al je papieren en je koffers. Je loopt het hele eind nog met je koffers. Echt heel irritant dat dat pas aan het eind gedaan wordt. Ze wegen ze trouwens niet. Ik heb geen idee nu hoe zwaar me koffer is.
We vliegen over een uur naar Seattle. Daar moeten we tot half 4 wachten en dan vliegen we door naar San Fransico. Mooi weer daar :d
Verder is er eigenlijk niks te melden volgens mij.
Komt vanavond wel weer in het hostel.

• 03 April 2008 - 05:01

Jos: