Dag 70 Zondag 30 Maart 2008 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Lesley Ann Veldhuisen - WaarBenJij.nu Dag 70 Zondag 30 Maart 2008 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Lesley Ann Veldhuisen - WaarBenJij.nu

Dag 70 Zondag 30 Maart 2008

Door: Lesley Ann

Blijf op de hoogte en volg Lesley Ann

30 Maart 2008 | Canada, Vancouver

Vanmorgen hebben we onbedoeld uitgeslapen. Om 11 uur kwamen we pas tot leven. Na het douchen en eten hebben we besloten dat we vandaag naar de capilano brug zouden gaan. Een of andere brug over een vallei waar nog wat extra dingen te zien zijn in het bos. Daar aangekomen bleek dat we 20 dollar moesten betalen. Schandalig dat ze daarvoor zoveel entree durven te vragen. Maar goed we wilden er toch heen.
De eerste brug is ook de enige hoge brug. Op zich valt de hoogte wel mee, maar als er veel mensen op staan wiebelt ie wel heel erg. Dat is dan weer wat minder.
In de rest van het bos hadden ze allemaal looppaden gemaakt van hout en verschillene uitkijkposten. Het was op zich wel mooi. Maar uiteindelijk sta je gewoon naar een aantal bomen te kijken, waar je dan ook nog 20 dollar voor betaald. Hmmm, laten we daar maar niet meer aan denken.
Om er te komen trouwens moesten we met de bus en een klein stukje met een boot. Inderdaad weer een boot. Ze zijn wel van de uitstapjes met de boot :s
Op de terugweg naar het hostel zijn we nog langs Gastown gelopen. Is het oudere gedeelte van de stad. In Marieke der capitool gids stond er aardig wat over in. Daar aangekomen bleek er eigenlijk niks aan te zijn. Eerlijk gezegd was het een ruige buurt met onwijs veel zwervers en drugsverslaafden. In een van de straten waar we liepen zagen we een hostel zitten. Dat bleek een van de hostels te zijn waar we eerst naar hadden gekeken. We waren blij dat we niet voor die hadden gekozen. Wat een enge buurt zeg.
We kwamen langs een stoomklok. Inderdaad, een klok met stoom. Meer stelde het ook echt niet voor.
Nog even wat boodschappen gedaan voor vanavond (macaroni met stokbrood) en morgen (aardappels, vlees, sla) en daarnaar terug naar het hostel.
Gisteravond zijn we trouwens niet gaan bowlen. Het was helemaal vol. Uiteindelijk zijn we bij een Ierse pub gaan zitten aan de overkant van het hostel. Chiel durfde het aan om het Ierse bier te drinken, ik heb me maar bij Heineken gehouden.
Morgen gaan we waarschijnlijk naar het uitkijkpunt en dinsdag gaan we fietsen huren en Stanley Park bekijken.
De foto's van vandaag staan op:

De filmpjes van het aquarium en van vandaag staan op:

De 5 dollar ging naar het aquarium pap.
Shannon: Ingrid heeft gewonnen. Mooi zo. Nana was ook wel goed. nance vroeg zeker of ze wat hadden ofzow. Was het een spannende finale? Heeft Nana ook nog wat gewonnen?

• 31 Maart 2008 - 05:01

Jos:

Mij lijkt het wel 20 dollar waard als ik zo de foto's zie. Hebben ze in Canada nog leuke 1 april grappen?

• 31 Maart 2008 - 05:58

Jan De M:

zie de 20 dollar als een mooie investering in klantenbinding. inmiddels meer dan zesduizend 'pageviewers' hebben de duizenden cannelloni-bomen via jullie foto's en video's kunnen bekijken. dat is per boom...
    ...bijna niks. wat kost een kerstboom eigenlijk in canada? en met kluit?

• 31 Maart 2008 - 13:24

S:

Nee, Nana heeft niks gewonnen, en de finale was echt Kei goed!
    Ingrid dee een dans dat je in van die doeken hangt, en nana eentjuh op van die bouwstijgers,, maar je moet zelf maar even kijken =)
    Nance,, vroeg of ze het nou wel of niet hadden gedaan :Z:Z
    was echt zo grappig :Z ging helemaal kapot :Z

weetJ wat Nico t'Wout vindt van wat voor soort profiel ik moet kiezen,, N&G met wiskunda A =.=''

maar dat ga ik niet kiezen =.=''

X